§ 1
Definicje
-
Sprzedawca - Monacor Beteiligungs GmbH z siedzibą w Bremie (Niemcy), Zum Falsch 36, 28307 Brema, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego w Bremie pod numerem HRB 37843. Spółka posiada w Polsce oddział o nazwie Monacor Beteiligungs GmbH sp. z o.o Oddział w Polsce z siedzibą we Wrocławiu, ul. Stanisławowska 30, 54 – 611 Wrocław, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001021048, NIP: 8943205582. Kapitał zakładowy wynosi 25.000,00 EUR. Adres e-mail: post@monacor.pl
-
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.monacor.pl
-
Klient - każdy podmiot zawierający ze Sprzedawcą umowę sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu, przy czym status Klienta w rozumieniu niniejszego Regulaminu mogą posiadać jedynie Przedsiębiorcy.
-
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której obowiązujące przepisy przyznają zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą.
-
Indywidualny przedsiębiorca o uprawnieniach Konsumenta - Klient będący osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą (przedsiębiorca jednoosobowy) zawierający ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, lecz która nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
-
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, tj. za pośrednictwem Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Regulamin - niniejszy regulamin.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu (Produktów) ze Sprzedawcą.
-
Konto - elektroniczny panel Klienta prowadzony w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
-
Formularz rejestracji - elektroniczny formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu, umożliwiający utworzenie Konta.
-
Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający Klientom złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Produkt - prezentowana w Sklepie rzecz ruchoma mogąca być przedmiotem Zamówienia, a następnie zawarcia Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą.
-
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
-
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia, za wyjątkiem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
§ 2
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady i tryb zawierania przez Sprzedawcę Umów Sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu, w tym warunki składania Zamówień przez Klientów, zasady dostarczania zamówionych Produktów Klientom, sposób i termin zapłaty, zasady składania reklamacji, a także uprawnienia związane z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość przez Klientów będących Indywidualnymi przedsiębiorcami o uprawnieniach Konsumentów.
-
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu.
-
Podczas korzystania ze Sklepu i Konta Klienci nie mogą dostarczać treści o charakterze bezprawnym, przez które w szczególności rozumie się podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenie lub uszkodzenie funkcjonalności Sklepu.
-
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
-
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym opóźnienia wpływów płatności dokonanych przez Klienta oraz przerwy w funkcjonowaniu platform płatności elektronicznych (w tym banków) spowodowane w szczególności siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub ich niekompatybilnością z urządzeniem końcowym, z którego korzysta Klient.
§ 3
Kontakt ze Sprzedawcą
Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w formie pisemnej, telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na dane kontaktowe wskazane w definicji Sprzedawcy w § 1 Regulaminu.
§ 4
Wymagania techniczne
-
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania Zamówień niezbędne są:
-
urządzenie końcowe (komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon itp.) z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową;
-
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
-
włączona obsługa plików cookies.
-
-
W przypadku niekompatybilności infrastruktury Klienta z wymaganiami technicznymi Sklepu określonymi w ust. 1 powyżej, Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowego funkcjonowania Sklepu lub jego poszczególnych funkcjonalności na urządzeniu Klienta i nie ponosi względem Klienta odpowiedzialności z tego tytułu.
§ 5
Zakładanie i prowadzenie Konta w Sklepie
-
Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
-
W Formularzu rejestracji należy podać dane przedsiębiorstwa Klienta, tj. nazwę, adres (ulica, numer domu i mieszkania, kod pocztowy miasto), NIP oraz numer telefonu, a także dane logowania – adres e-mail będący jednocześnie loginem oraz hasło.
-
Założenie Konta w Sklepie jest wolne od jakichkolwiek opłat.
-
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła utworzonych w Formularzu rejestracji.
-
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 1.
-
W przypadku podejmowania przez Klienta działań określonych w § 2 ust. 3 Regulaminu lub innych działań rażąco sprzecznych z niniejszym Regulaminem, Sprzedawca uprawniony jest do usunięcia Konta Klienta.
§ 6
Zasady składania Zamówienia
-
W celu złożenia Zamówienia Klient powinien:
-
zalogować się do swojego Konta w Sklepie;
-
wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk dodający produkt do Koszyka (lub równoznaczny);
-
wybrać formę dostawy i płatności;
-
określić adres dostawy;
-
zaakceptować postanowienia Regulaminu;
-
potwierdzić złożone zamówienie klikając przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” (lub równoznaczny).
-
-
Warunkiem skierowania Zamówienia do realizacji jest zarówno prawidłowe i kompletne wypełnienie przez Klienta Formularza zamówienia, jak również akceptacja postanowień Regulaminu. Uchybienie przez Klienta któremukolwiek z ww. obowiązków jest równoznaczne z brakiem możliwości realizacji Zamówienia przez Sklep.
-
Zamówienie złożone Sprzedającemu przez Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez Klienta Towarów za określoną w zamówieniu cenę. Oferta ta wiąże Klienta, jeżeli Sprzedający niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności
-
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
-
dostawa przesyłką kurierską oferowaną przez Sprzedawcę;
-
dostawa przesyłką kurierską wybraną przez Klienta we własnym zakresie;
-
odbiór osobisty Produktu w siedzibie Sprzedawcy: ul. Stanisławowska 30, 54 – 611 Wrocław.
-
-
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
-
przelew elektroniczny na rachunek bankowy Sprzedawcy;
-
płatność kartą płatniczą;
-
płatność poprzez system płatności mobilnych BLIK;
-
płatność online za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24 – PayPro S.A.;
-
płatność za pobraniem w momencie odbioru Produktu przez Klienta;
-
płatność gotówkowa lub kartą płatniczą w momencie odbioru towaru w siedzibie Sprzedawcy.
-
-
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności Klient otrzymuje również w trakcie składania Zamówienia w Sklepie.
-
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto, tj. uwzględniają wartość podatku od towarów i usług (VAT).
-
Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy w przypadku, gdy Klient korzysta z przesyłki kurierskiej Sprzedawcy określonej w ust. 1 lit. a) powyżej, o której Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia.
§ 8
Realizacja Zamówienia przez Sklep
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę wiadomości na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższego oświadczenia o przyjęciu Zamówienia, zostaje zawarta Umowa sprzedaży Produktów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
-
Jeżeli Klient wybrał inny niż odbiór osobisty sposób dostawy Produktu, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w trakcie składania Zamówienia w Sklepie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Każdy Produkt prezentowany w Sklepie zawiera informację o terminie jego dostawy.
-
Podany w Zamówieniu termin dostawy Produktu Klientowi i liczony jest w następujący sposób:
-
w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności z góry (przelewu, płatności on-line, płatności kartą płatniczą lub poprzez system płatności BLIK) - od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy;
-
w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta;
-
w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w trakcie procesu składania Zamówienia w Sklepie. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez wiadomość e-mail.
-
-
W przypadku złożenia Zamówienia obejmującego Produkty o różnych terminach dostawy, terminem realizacji całego Zamówienia jest najdłuższy z terminów dostawy zamówionych Produktów.
-
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania albo dostarczenia każdego z Produktów z osobna lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego Zamówienia.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
-
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, wyłącznie Klient będący Indywidualnym przedsiębiorcą o uprawnieniach Konsumenta może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia mu zamówionego Produktu. Klient, chcąc odstąpić od Umowy sprzedaży, może wypełnić i przesłać Sprzedawcy podpisany formularz oświadczenia o odstąpieniu stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, bądź też złożyć oświadczenie o odstąpieniu drogą elektroniczną na adres e-mail Sklepu: post@monacor.pl, które zawierać winno wszystkie informacje wskazane w formularzu załączonym do Regulaminu.
-
Zwracany Produkt należy odesłać niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu na adres Sprzedawcy: ul. Stanisławowska 30, 54 – 611 Wrocław, w stanie nienoszącym śladów korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zwracanego Produktu oraz z zastrzeżeniem braku śladów otwarcia lub innego naruszenia opakowania Produktu.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W przypadku zmniejszenia wartości zwracanego Produktu, Sprzedawca uprawniony jest do odmowy zwrotu ceny Klientowi lub jej proporcjonalnego obniżenia do stopnia obniżenia wartości Produktu.
-
Koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Klient.
-
Sprzedawca dokonuje zwrotu należności za zwrócony Produkt (cena Produktu oraz koszt dostawy) nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta będącego Indywidualnym przedsiębiorcą o uprawnieniach Konsumenta o odstąpieniu od umowy oraz przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z kosztami. Sprzedawca ma prawo się wstrzymać ze zwrotem należności do momentu otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Produktu w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§ 10
Reklamacje
-
W przypadku, kiedy Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient jest uprawniony do zgłoszenia reklamacji.
-
Podstawę reklamacji stanowi wada fizyczna lub prawna Produktu, przy czym:
-
przez wadę fizyczną należy rozumieć niezgodność Produktu z Umową sprzedaży, gdy Produkt:
-
nie ma właściwości, które powinien mieć ze względu na jego przeznaczenie;
-
nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta;
-
został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
-
-
przez wadę prawną należy rozumieć niezgodność Produktu z Umową sprzedaży, gdy Produkt:
-
stanowi własność osoby trzeciej,
-
obciążony jest prawem osoby trzeciej,
-
ograniczenie w korzystaniu z Produktu lub rozporządzaniu nim wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
-
-
-
Reklamację należy zgłosić przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu pod adresem: https://monacor.pl/serwis.html. Poza podaniem danych Klienta oraz Produktu, reklamacja winna zawierać zwięzły opis wady i okoliczności jej wystąpienia.
-
Uprawnienie do złożenia reklamacji przysługuje Klientowi w ciągu 2 (dwóch) lat od dnia sprzedaży Produktu, chyba że Produkt objęty jest gwarancją, która przewiduje dłuższy okres odpowiedzialności Sprzedawcy za Produkt. Zgłoszenie wady powinno nastąpić niezwłocznie po nabyciu Produktu, a w przypadku, gdy wada Produktu ujawniła się później – niezwłocznie po ujawnieniu wady, pod rygorem utraty uprawnień reklamacyjnych. Ciężar dowodu, że reklamowany Produkt ma wady, obciąża Klienta.
-
Celem rozpatrzenia reklamacji Produktu, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Produkt wraz z dowodem potwierdzającym nabycie go od Sprzedawcy (w szczególności fakturą VAT). W przypadku reklamacji złożonej na podstawie gwarancji, Klient powinien dodatkowo dostarczyć czytelnie wypełnioną kartę gwarancyjną Produktu.
-
Klient powinien dostarczyć reklamowany Produkt Sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu fabrycznym wraz z kompletnym wyposażeniem w sposób należycie chroniący Produkt przed uszkodzeniami podczas transportu. W razie braku możliwości dostarczenia Produktu w oryginalnym opakowaniu, Klient może odesłać Produkt w innym opakowaniu, zapewniając jednak należytą ochronę Produktu przed uszkodzeniami podczas transportu.
-
Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Produktu zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o wyniku jej rozpatrzenia.
-
W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną, Sprzedawca dokona naprawy Produktu w terminie 14 dni, a gdy nie jest to możliwe, w dodatkowym terminie wskazanym przez Sprzedawcę.
-
W przypadku braku możliwości skutecznej naprawy Produktu lub jego wymiany Produktu na taki sam nowy Produkt wolny od wad, Klient może żądać:
-
obniżenia ceny Produktu, tj. częściowego zwrotu ceny zapłaconej za Produktu, jeżeli wada nie uniemożliwia całkowicie korzystania z Produktu zgodnie z jego przeznaczeniem;
-
odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży, o ile wada jest istotna, tj. całkowicie wyklucza korzystanie z Produktu zgodnie z jego przeznaczeniem, tj. do całkowitego zwrotu zapłaconej ceny.
-
-
Odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedawcy, niezależnie od tytułu odpowiedzialności, jest każdorazowo ograniczona do wysokości ceny zapłaconej przez Klienta za reklamowany Produkt.
§ 11
Ogólne postanowienia dotyczące gwarancji
-
W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte na dołączonej do sprzedanego Produktu karcie gwarancyjnej.
-
Okres gwarancji wynosi co do zasady 36 miesięcy licząc od daty zakupu, chyba że dokument gwarancyjny przewiduje inny okres gwarancji.
-
Udzielający gwarancji gwarantuje bezawaryjne działanie Produktu pod warunkiem jego prawidłowej eksploatacji.
-
Zgłoszenia gwarancyjne będą rozpatrywane po dostarczeniu:
-
czytelnie wypełnionej karty gwarancyjnej;
-
kopii dowodu zakupu;
-
sprzętu dotkniętego wadami wraz z opisem usterki, wypełnionego formularza zgłoszeniowego.
-
-
Zgłoszeniem gwarancyjnym nie mogą być objęte Produkty, które wymagają jedynie przeprowadzenia czynności regulacji, programowania lub czyszczenia. Czynności te nie będą wykonywane w ramach naprawy gwarancyjnej.
-
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe na skutek:
-
niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania;
-
uszkodzeń mechanicznych, dostania się do wnętrza płynów lub innych ciał obcych;
-
klęsk żywiołowych i skoków napięcia zasilania;
-
zużycia eksploatacyjnego (np.: zużycia crossfaderów);
-
używania Produktów w przemyśle lotniczym.
-
§ 12
Dane osobowe, prywatność i pliki cookies
Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów, jak również zasady stosowania plików cookies przez Sklep zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: monacor.pl/polityka-prywatnosci.html
§ 13
Zagrożenia wynikające ze świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Sprzedawca informuje, że dołożył wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu było maksymalnie bezpieczne dla Klientów oraz ich urządzeń i oprogramowania.
-
Jednocześnie jednak Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem polegającym w szczególności na możliwości narażenia na:
-
otrzymywanie spamu, czyli niezamówionej informacji handlowej przekazywanej drogą elektroniczną;
-
działanie złośliwego lub niechcianego oprogramowania zdolnego do samopowielania w sposób niezauważalny dla Klienta;
-
działanie oprogramowania szpiegującego działania Klienta w Internecie, instalującego się bez ich wiedzy, zgody i kontroli;
-
zjawisko phishingu (łowienia haseł), tj. technikę łamania zabezpieczeń, używaną do pozyskania osobistych i poufnych informacji w celu kradzieży tożsamości, poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych przypominających autentyczne;
-
zjawisko sniffingu (niedozwolonego podsłuchu), polegającego na działaniu nielegalnego oprogramowania przechwytującego i analizującego dane przepływające w sieci Internet;
-
wprowadzenie przez inne osoby korzystające z systemu teleinformatycznego lub sieci telekomunikacyjnej nielegalnych urządzeń dających nieuprawniony dostęp do usług podlegających ochronie.
-
§ 14
Postanowienia końcowe
-
Klienci mogą bez żadnych ograniczeń pozyskiwać, odtwarzać i utrwalać treść niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się posługują. W szczególności Klienci mogą pobierać Regulamin ze strony internetowej Sklepu jako plik w formacie html, zapisywać Regulamin na posiadanych nośnikach pamięci, jak również wydrukować go w dowolnej ilości egzemplarzy.
-
Sprzedawca zastrzega, że umieszczenie w domenie Sklepu określonego Produktu wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla Klientów do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży.
-
Wszystkie znaki towarowe, nazwy i opisy Produktów oraz ich zdjęcia, a także inne oznaczenia i dokumenty mogące stanowić przedmiot praw własności intelektualnej publikowane na stronie Sklepu, w tym niniejszy Regulamin, objęte są ochroną prawną i ich bezprawne wykorzystywanie może narażać podmiot lub osobę dopuszczającą się naruszenia na odpowiedzialność cywilnoprawną.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje na stronie internetowej Sklepu z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Sprzedawca zapewnia, iż wszelkie Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia, a wszelkie archiwalne wersje Regulaminu będą przechowywane przez Sprzedawcę.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
W przypadku sporów powstałych na tle postanowień niniejszego Regulaminu, w szczególności wynikających z zawartej za pośrednictwem Sklepu Umowy Sprzedaży, właściwy do rozstrzygnięcia sporu każdorazowo będzie sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy. Nie dotyczy to sytuacji, w której Klient ma status Indywidualnego przedsiębiorcy o uprawnieniach Konsumenta.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 7 grudnia 2021 r.